ביטוח אובדן כושר עבודה

החיים נעים בקצב שלהם ואתה לא באמת יודע מה יוליד יום המחר. ביטוח אובדן כושר עבודה נועד לסייע לכם להרים את הראש גם בימים קשים

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא כיסוי ביטוחי המבטיח קבלת פיצוי כספי במקרה של מחלה או תאונה המונעים מהמבטוח לעבוד. למעשה, ביטוח זה מבטיח למבוטח ולבני משפחתו מקור הכנסה במקרה שהמבוטח נפגע.

מי צריך לעשות ביטוח אובדן כושר עבודה?

ביטוח אובדן כושר עבודה נחשב ביטוח חשוב מאוד ואנו ממליצים לכל אדם לרכוש אותו. הביטוח ניתן באופנים שונים, כאשר הביטוח הבסיסי מעניק פיצוי חודשי של עד 75% מהשכר. ישנן הרחבות שונות לפוליסה, בתנאים משתנים, ואנו בחברת מנופים מתרכזים בהתאמה מלאה של תנאי הפוליסה למצבו הכלכלי והמשפחתי של המבוטח.

תנאים לקבלת הפיצויים

הבטחת הכנסה של 75% מהשכר תתקבל במקרה של אובדן כושר עבודה מוחלט, ובתנאי שהמבוטח עבד במשך 12 החודשים שקדמו להפסקת העבודה. שיעור הפיצויים אותם יקבל המבוטח יהיה לינארי לגובה הנכות – לדוגמה, במקרה של 40% נכות יקבל המבוטח 40% מהפיצוי.

במה תלויה עלות הביטוח?

עלות הביטוח תלויה במגוון פרמטרים כמו מגדר, גיל, מצב בריאותי, מקצוע, תחביבים ועוד. בעת רכישת הביטוח חשוב מאוד לוודא שהצהרת הבריאות מולאה בצורה נכונה ושההגדרת העיסוק מדויקת. 

אנחנו במנופים ביטוח ופיננסים נתאים לכם ביטוח אובדן כושר עבודה מותאם לצרכים ולמצב שלכם, כך שתהיו מכוסים ב-100% בכל סיטואציה.