תכנון פרישה? ככה עושים את זה נכון

הפרישה מתקרבת בצעדי ענק וכל הדוחות הפנסיוניים שאף פעם לא קראת מתחילים לפקוד את החלומות שלך. אם הגעת לגיל בו מתחילים לשאול אותך על הפנסיה – חשוב שתבצע תכנון פרישה. זה גם יחסוך לך כסף.

Revenue מציעה לך תכנון פרישה בעזרת מתכנן פרישה מוסמך ומוכר על ידי המוסד לתכנון פרישה.

איך מתאימים מסלול פרישה אופטימלי?

התאמת מסלול פרישה מתחילה באיתור כלל המוצרים הפנסיונים שצברת במהלך השנים. אחרי שנאתר את כלל הקרנות והמוצרים נבצע התאמה אופטימלית למצבך הנוכחי. 

חשוב שתבין, המסלולים שהתאימו לך בגיל 31 לא יתאימו לך בגיל 65. לכן, גם אם בעבר ביצעת תכנון פנסיוני – זה לא מספיק. מסלול הפנסיה שהותאם עבורך בגיל צעיר התבסס על ההנחה שאתה יכול לסכן את הכסף שלך, ולתקן במהלך השנים. עכשיו כשהפרישה קרובה, חשוב לבחור במסלולים סולידיים יותר שיבטיחו לך מקסימום כסף ביום הפרישה.

בביצוע תכנון פרישה חשוב לקחת בחשבון גם היבטי המס. רבים חושבים שהפנסיה פטורה ממס, אבל זה לא מדויק. אנחנו ב-Revenue יודעים איך להתנהל מול פקיד השומה ולנצל את מקלטי המס כך שתשלם פחות מיסים.

מה כולל תכנון פרישה?

אנו נאתר את כלל החסכונות שלך ונבצע סכימה של כל הנכסים ההוניים וההכנסות הפסיביות. נשקלל את כלל הנתונים וניצור עבורך ספרון מפורט שיכלול את כל המידע שאתה צריך לדעת לקראת הפרישה:

  • מתי כדאי לפדות את הקופות
  • כמה הכנסה חופשית הנכסים שיש לך צפויים לספק
  • איך להתמודד עם המס
  • התאמת מסלול פרישה מדויק עבורך

תנו לנו לעזור לכם עם תכנון הפרישה

הפרישה מתקרבת וטעויות בשלב הזה עלולות להיות קריטיות. אנחנו רוצים לעזור לכם לעשות את זה נכון. קבעו עכשיו פגישה עם מתכנן פרישה מוסמך.